Четверг, 05.12.2024, 04:55
Главная Регистрация Вход
Приветствую Вас, Гость · Подписка на новости
Меню сайта
Наш опрос
По вашему мнению, какими видами рыб следует зарыблять водоем балки "Водяная"?
Всего ответов: 523
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
  • Погода в Желтых Водах
  • Прогноз от GISMETEO
  • Имеется мнение
  • Телекомпанія "Жовті Води"
  • ЗРК
  •  Статьи
    Главная » Статьи » Наши новости

    Устав ЖОР (продолжение)

    Початок статуту "ЖОР"

     6. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ

    6.1. Органами управління Організацією є: Загальні Збори членів Організації, Правління, Голова Організації.

    6.2. Загальні Збори членів Організації (далі – Загальні Збори) є вищим органом Організації, який вправі приймати рішення з будь-яких питань її діяльності, в тому числі і з тих, що передані Загальними Зборами до компетенції Правління.

    6.3. У Загальних Зборах беруть участь її члени. Кожний член Організації має один голос. Збори вважаються повноважними, якщо на них присутні не менше половини членів Організації.

    6.4. Чергові Загальні Збори скликаються Правлінням щорічно. Загальні Збори розглядають питання, винесені на їх розгляд Правлінням, Головою Організації, а також членами Організації.

    6.5. Позачергові Загальні Збори скликаються при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Організації Правлінням чи Головою Організації, а також в інших випадках, передбачених даним Статутом та законодавством України.

    6.6. Не менш як одна десята частина членів Організації мають право ініціювати перед Правлінням скликання позачергових Загальних зборів. Якщо вимога членів Організації про скликання загальних зборів не виконана, ці члени мають право самі скликати загальні збори.

    6.7. До виключної компетенції Загальних Зборів належить вирішення наступних питань:

    6.7.1. Визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження її планів та звітів про їх виконання.

    6.7.2. Внесення і затвердження змін та доповнень до установчих документів Організації.

    6.7.3. Затвердження зразків печаток, штампів, емблеми, логотипа та інших зразків реквізитів Організації.

    6.7.4. Прийняття рішення про припинення діяльності Організації.

    6.7.5. Призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

    6.7.6. Обрання Правління Організації та відкликання Правління, або окремих членів Правління.

    6.7.7. Обрання та відкликання Голови Організації.

    6.7.8. Визначення порядку та способів реалізації права власності та здійснення контролю за її реалізацією.

    6.8. Рішення Загальних Зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувало проста більшість членів Загальних зборів(1/2 плюс один голос). З питань, передбаченими п. 10.1 (внесення змін до статуту), п.10.2 (прийняття рішення про припинення) рішення Загальних Зборів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як три четвертих членів Загальних зборів Організації. Також трьома четвертими голосів членів Організації приймаються рішення щодо відчуження майна організації на суму, що становить п’ятдесят і більше відсотків майна організації.

    6.9. Загальні Збори приймають “Рішення”. Рішення, прийняті Загальними Зборами з дотриманням вимог даного Статуту, внутрішніх документів та законодавства України, обов'язкові для всіх інших органів управління Організації та членів Організації. У випадку проведення засідань Загальних Зборів Організації з використанням електронних засобів комунікації, порядок реєстрації учасників засідань та процедура прийняття рішень на таких засіданнях визначається окремим регламентом, що затверджується Правлінням Організації.

    6.10. Головує на засіданнях Загальних Зборів особа з числа членів, обрана Загальними зборами Головою зборів. Хід Загальних Зборів протоколюється. Протоколи засідань Загальних Зборів ведуться секретарем Загальних Зборів, підписуються Головою і секретарем Загальних Зборів.

    6.11. Правління Організації є керівним органом Організації на період між Загальними Зборами, обирається терміном на 5 років та виконує функції з управління його поточною, організаційною діяльністю.

    6.12. Правління підзвітне Загальним Зборам і організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені Організації в межах, передбачених даним Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством.

    6.13.Головою Правління є Голова Організації.

    6.14. Структура Правління, його склад та адміністративні функції кожного його члена затверджуються Загальними Зборами. Члени Правління є підзвітними Загальним Зборам і несуть відповідальність перед ними за діяльність Організації та належне виконання своїх посадових обов’язків.

    6.15. До компетенції Правління відноситься:

    6.15.1. Організація виконання рішень Загальних Зборів.

    6.15.2. Скликання Загальних Зборів та формування їх порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції Зборів та підготовка проектів рішень з цих питань до Зборів.

    6.15.3. Підготовка та подання рекомендацій Загальним Зборам щодо визначення основних напрямків діяльності Організації затвердження планів і звітів про їх виконання, інших пропозицій з питань діяльності Організації.

    6.15.4. Затвердження поточних планів діяльності Організації та заходів, необхідних для їх виконання;

    6.15.5.Здійснення окремих функцій щодо управління майном за рішенням Загальних зборів членів Організації.

    6.15.6. Вирішення інших питань, крім тих, що відносяться до виключної компетенції Загальних Зборів.

    6.16. Головує на засіданнях Правління Голова Організації.

    6.17. Засідання правління вважаються правомочними якщо на них присутня більшість членів правління.

    6.18. Усі питання, що входять у компетенцію Правління, вирішуються колегіально на засіданнях Правління. Правління проводить чергові і позачергові засідання. Чергові засідання скликаються Головою Організації, але не рідше, ніж раз на 3 місяці. Про час місце, та порядок денний зборів члени Правління повідомляються заздалегідь. У випадку проведення засідань Правління Організації з використанням електронних засобів комунікації, порядок реєстрації учасників засідань та процедура прийняття рішень на таких засіданнях визначається окремим регламентом, що затверджується Правлінням Організації. Правління звітує перед членами Організації на Загальних Зборах організації.

    6.19. Кожен член Правління може виступати з ініціативою про прийняття рішень із будь-яких питань, що входять компетенції Правління.

    6.20. Рішення Правління вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більшість із складу Правління.

    6.21. Голова Організації здійснює оперативне управління справами, майном та коштами Організації в межах, встановлених даним Статутом, Загальними Зборами та Правлінням і в межах своєї компетенції і повноважень забезпечує виконання їх рішень.

    6.22. Голова Організації призначається та звільняється Загальними Зборами раз у п’ять років, є підзвітним Загальним Зборам та Правлінню Організації і вправі вносити на розгляд Загальних Зборів та Правління Організації пропозиції з будь-якого аспекту діяльності Організації.

    6.23. Голова Організації:

    6.23.1. Діє від імені Організації без довіреності та представляє Організацію у її стосунках з іншими особами.

    6.23.2. Видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи Організації;

    6.23.3. Організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації.

    6.23.4. Здійснює прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, застосовує до них заходи заохочення та стягнення, затверджує посадові обов’язки працівників Організації.

    6.23.5. Встановлює форми, системи та розміри оплати праці та преміювання працівників Організації, які не є її членами в межах кошторису витрат на утримання адміністративного персоналу.

    6.23.6. Виступає розпорядником коштів та майна Організації, укладає та підписує від імені Організації господарські та інші договори, контракти, видає довіреності на право вчинення дій та представництва від імені Організації.

    6.23.7. Організовує підготовку засідання Правління.

    6.23.8. Вирішує інші питання діяльності Організації відповідно до мети і основних завдань її діяльності, віднесені до його компетенції внутрішніми документами Організації та даним Статутом, приймає з цих питань будь-які інші рішення або виконує будь-які інші дії крім тих, що відносяться до компетенції інших органів управління Організації, Правління та Загальних Зборів Членів Організації.

    6.23.9. Звітує про свою роботу та роботу Правління та голова перед Загальними Зборами Організації на чергових Загальних Зборах.

    Звітування здійснюється на чергових Загальних зборах. Позачергове звітування здійснюється на вимогу не менш як однієї третини членів Організації.

    6.24. Рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації можуть бути оскаржені членом (членами) Організації. Скарги на рішення, дії, бездіяльність Голови Організації можуть бути подані до Правління Організації або винесені на розгляд Загальних Зборів. У разі не згоди із рішенням Правління Організації щодо скарги, або інші рішення, дії, бездіяльність Правління член (члени) можуть бути оскаржені до Загальних Зборів.

     

    6.3 Контрольно-ревізійна комісія Організації.

     

     6.3.1 Про порядок утворення контрольно-ревізійної комісії та її повноваження:

    - кількісний склад, порядок обрання і відкликання членів Контрольно-ревізійної комісії визначається Загальними Зборами Організації;

    - членами Контрольно-ревізійної комісії не можуть бути члени Правління;

    - проводить поточні планові і позапланові ревізії фінансово-господарської діяльність Правління за дорученням Загальних Зборів, з власної ініціативи або на вимогу членів організації;

    - складає звіт по проведеній перевірці з поясненнями;

    - доповідає про результати проведених нею перевірок перед Загальними Зборами Організації;

    - має право ставити питання про скликання позачергових Зборів, якщо виникла загроза суттєвим інтересам Організації.

    6.3.2 Порядок діяльності контрольно-ревізійної комісії:

    - засідання контрольно-ревізійної комісії вважається правомочним, якщо присутня більшість членів контрольно-ревізійної комісії;

    - рішення приймаються контрольно-ревізійною комісією простою більшістю голосів членів контрольно-ревізійної комісії;

    - контрольно-ревізійна має право розглядати скарги, що поступають від членів Організації і ухвалювати рішення за скаргами.
    - контрольно-ревізійна комісія підзвітна тільки Загальним Зборам Організації.
     

     

    7. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

    7.1. Організація у відповідності з своїми статутними завданнями, має право на здійснення міжнародних зв'язків та діяльності у порядку, передбаченому цим Статутом, чинним законодавством України

    7.2. Міжнародна діяльність організації здійснюється шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать законодавству України, нормам і принципам міжнародного права.

    7.3. При здійсненні міжнародної діяльності Організація користується повним обсягом прав і обов’язків юридичної особи.

    7.3. Організація:

    - організовує обмін делегаціями, організовує за участю іноземних партнерів турніри, змагання, конференції, виставки, ярмарки, відряджає своїх представників для участі у відповідних заходах за межами України;

    - проводить спільно з іноземними організаціями дослідження у відповідності з напрямками своєї діяльності, публікує їх результати;

    - реалізовує інші спільні програми та проекти за участю іноземних партнерів та міжнародних організацій, що не суперечить чинному законодавству України.

     

    8. ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ ОРГАНІЗАЦІЇ

    8.1. Організація може утворювати в установленому законодавством порядку філії, представництва, інші відокремлені структурні підрозділи.

    8.2. Рішення про утворення чи припинення діяльності відокремлених підрозділів приймається Загальними Зборами.

    8.3. Філія Організації є відокремленим підрозділом, що розташований поза місцезнаходженням Організації та здійснює всі або частину функцій Організації.

    8.4. Представництво Організації є відокремленим підрозділом, що розташований поза місцезнаходженням Організації та здійснює представництво і захист інтересів Організації.

    8.5.Керівники відокремлених підрозділів Організації призначаються і діють на підставі довіреності.

    9. КОШТИ ТА МАЙНО ОРГАНІЗАЦІЇ.

    9.1. Організація може мати у власності кошти та інше майно, необхідне для здійснення її статутної діяльності.

    9.2. Організація набуває права власності на кошти та інше майно, передане їй членами Організації або державою, набуте від вступних та членських внесків, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами та організаціями (спонсорами), а також на майно, придбане за рахунок власних коштів чи на інших підставах не заборонених законом.

    9.3. Майно Організації складається з коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, в тому числі внесків членів Організації, пасивних доходів, дотації або субсидії з державного чи місцевих бюджетів, а також з державних цільових фондів, благодійної допомоги, гуманітарної та технічної допомоги, в тому числі відповідно до міжнародних договорів України; доходів від основної діяльності Організації відповідно до Статуту та законодавства.

    9.4. Доходи або майно Організації не підлягають розподілу між їх засновниками або членами, посадовими особами та не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого засновника або члена такої неприбуткової організації, її посадових осіб (крім оплати їх праці та відрахувань на соціальні заходи).

    9.5. Доходи та майно Організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Організації, реалізації мети (цілей) та напрямів діяльності.

    9.6. Організація має право мати спонсорів, які можуть робити добровільні пожертвування на користь Організації в грошовій або іншій формі.

    9.7. Організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім належним їй на праві власності майном. Члени Організації не несуть відповідальності за зобов’язаннями Організації.

    9.8. Організація зобов’язана вести оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність, зареєструватись в органах державної податкової інспекції та вносити до бюджету податки і платежі у порядку і розмірах, передбачених законодавством.

    9.9. Державний контроль за діяльністю Організації здійснюється державними органами у порядку, передбаченому законодавством України.

    9.10. У разі припинення Організації її майно та кошти не можуть перерозподілятись між членами Організації, і повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації. У разі реорганізації громадського об’єднання його майно, активи та пасиви передаються правонаступнику.

     

    10. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ

    10.1. Порядок внесення змін і доповнень до статуту визначається статутом та чинним законодавством України.

    10.2. Зміни та доповнення до цього Статуту затверджуються рішенням Загальних Зборів, якщо за це проголосували не менше як 3/4 членів Організації. Про зміни, що вносяться в статутні документи, повідомляється уповноважений орган з питань реєстрації.

     

    11. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

    11.1. Припинення діяльності Організації здійснюється шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до громадського об’єднання такого самого статусу або за рішенням суду про заборону Організації.

    11.2. Припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи має наслідком припинення юридичної особи.

    11.3. Організація має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск).

    11.4.Рішення про саморозпуск Організації приймається Загальними Зборами, якщо за це проголосували 3/4 членів Організації. Загальні збори створюють ліквідаційну комісію або доручають Правлінню здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадської організації як юридичної особи, а також приймають рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його припинення відповідно до статуту.

    11.5. У разі припинення Організації її майно та кошти не можуть перерозподілятись між членами Організації, і повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

    11.6. Реорганізація Організації здійснюється за рішенням Загальних Зборів, якщо за це проголосувало не менш 3/4 членів Організації. Реорганізація Організації здійснюється шляхом його приєднання до іншого громадського об'єднання такого самого статусу на підставі рішення Організації про припинення діяльності з приєднанням до іншого об’єднання та рішення громадського об’єднання, до якого приєднуються, про згоду на таке приєднання.

    11.7. Порядок та правові наслідки припинення діяльності Організації шляхом саморозпуску або реорганізації або заборони (примусового розпуску) Організації визначається відповідно до чинного законодавства.

     

     

     

    Положення вводиться в дію з «____» ______________2016р.

     

     

    Голова організації __________________ ___________(Підпис)

     

    Секретар організації ________________ ____________(Підпис)

     

     

     

     

    Структура громадської організації «Жовтоводське об’єднання рибалок»  

    Категория: Наши новости | Добавил: Yuriy (02.03.2016)
    Просмотров: 1108 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 1
    1 nilars  
    6.7. Члени Організації мають право:
    6.7.3.1 
    На загальне водокористування для задоволення їх потреббезкоштовно, без закріплення водних об’єктів за окремими особами та без надання
    відповідних дозволів. До основних потреб входять купання, плавання на човнах, водопій тварин,любительське і спортивне рибальство.(ст. 47 Водного кодексу України).
    Пункт 5 постанови визначає, що долюбительського і спортивного рибальства належать способи ловлі риби без
    застосування обладнання для промислового вилову риби (сітки, неводи, ятері та
    ін.), а також обладнання, що заборонене для використання при ловлі риби в
    Україні як таке, що наносить шкоду популяції риби, екології водних об’єктів,
    завдає поранень (електроприлади для ловлі, прилади, що створюють ударні
    навантаження, та хімічні сполуки, що призводять до тимчасової недієздатності
    риби та негативно впливають на інші види водних організмів). До дозволених
    належать вудочки, донні вудочки, закиди та вудочки для лову плавом, спінінги та
    ін.

    Имя *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright ЖОР © 2024